3 OKTOBER

2013-10-03 @ 21:46:00 | Permalink | Allmänt
Nu märker man verkligen att det är höst på riktigt, löven har ändrat färg och kylan biter sig fast i kinderna när man går till bussen på morgonen.. 
 
  Har väl egentligen bara varit i skolan och sedan pluggat den här veckan, inte gjort något speciellt alls faktiskt.. Gymmat lite har jag också gjort! Imorgon är vi lediga eftersom vi skulle ha nattorienterat ikväll, dock så skippade jag det pga att jag sträckte låret på något konstigt sätt när jag gymmade idag.. haha.. 
 
 Nu sitter jag och väntar på min mysis som ska spendera natten här med mig, synd att stackarn måste upp vid 6 och jobba bara.. haha..
 
-Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback