6 SEPTEMBER

2013-09-06 @ 23:36:04 | Permalink | Allmänt
Var som ni vet ute och red igår, tog en mysig tur i skogen som dock inte slutade allt för bra.. Hästen bestämde sig nämligen för att bara sticka iväg vilket slutade med att jag låg på backen och sedan fick gå runt och leta efter honom.. Han hade stannat vid nån gård långt bort och börjat äta äpplen som tur var.. 
 
Efter skolan idag så tog jag en tur ner till stan med Karro för att köpa hårfärg till henne och kolla runt lite.. Mötte även upp Daniel på stan så att han skulle slippa ta bussen hem själv.. Karro kom över lite senare och så färgade vi hennes hår, snackade en massa skit, kollade på film och tog ett spontant hål i örat på henne, haha! Gick oväntat bra faktiskt!
 
 Nu så ligger jag och myser alldeles ensam i sängen med datorn i knät och läser bloggar.. Ni får gärna tipsa om ni läser några bra bloggar för just nu så har jag lite svårt att hitta några,
 
-Alex
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback