9 SEPTEMBER

2013-09-09 @ 23:24:15 | Permalink | Allmänt
Då har ännu en seg måndag passerat, även om just den här måndagen faktiskt varit lite mindre seg än vanligt.. 
 Nästan direkt efter skolan gick jag ut och fotade lite med Karro, blev väl nån hyfsad bild men inget speciellt.. Sen så satt vi väl inne och redigerade en stund innan hon drog hem.
 Sen så gick jag ut och gick en liten runda med Christoffer nu på kvällen.. Var verkligen hur läskigt som helst att gå  i skogen.. Hade man inte ficklampa så såg man inte ens en cm framför sig.. Usch.. 
 Kom iallafall hem för ungefär en halvtimme sen så nu har jag krupit ner i sängen och imorgon väntar en sovmorgon iom att jag är ledig! :-)
 
Det där kändes långt.. Creeds till alla er som orkade läsa, haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback