Kallt!

2011-11-28 @ 18:04:39 | Permalink | Allmänt

Som säkert alla vet så snöade det igår! Årets första snö, härligt! Vem vill ha en grön jul liksom? o;

Skoldagen var lång, men kändes ganska kort faktiskt! På lunchen gick jag, Karro och Martin hem till Martin för vi behövde hämta en grej.. Så jag hann alltså inte äta något, vi kom precis i tid till lektionen efter lunchen!
När jag kom hem var jag faktiskt inte hungrig, hungern hade typ gått över men jag tvingade mig själv att äta lite ändå!

Klockan är ju ganska mycket och jag hade egentligen tänkt att gå och gymma med Julia men hon svarar inte när man ringer och så .. :o Vi får väl se om jag kan få tag i henne sen då..

Nu tänker jag gå och byta till några varmare kläder för jag fryser verkligen jätte mycket!

/Alex





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback