Life is one of those precious fleeting gifts, and everything can change in a heartbeat

2011-11-22 @ 19:35:56 | Permalink | Allmänt
Nu ska jag strax påbörja städningen av mitt rum. Just nu ser det kaotiskt ut..
Nej vänta, tror jag tar mig en varm dusch först. Känns mer lockande..

Ska försöka att stänga av datorn och inte kolla facebook i mobilen förren jag har städat och duschat. Annars vet jag att jag inte kommer hinner med knappt någonting..
Fast jag stänger nog inte av datorn helt, måste ju ha spotify att lyssna på!
Men det trådlösa nätverket stängs definitivt av.

Och juste, jag måste försöka hinner göra en bloggdesign åt Julia också ikväll, hon vill skaffa blogg men vet inte hur man gör designer så jag har lovat att jag ska göra en åt henne. Kanske länkar hennes blogg här sen också, vem vet? Iallafall om hon uppdaterar den och inte bara låter den eka tom..

Nu måste jag skynda mig lite, 2,5 timme hinner man inte så mycket på, men får väl iallafall försöka hinna så mycket jag kan. Vi börjar med bloggheadern, sen duschen och sist det tråkigaste, städningen.

/Alex


Stay together, never let your loved ones go.

Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA

Skulle du kunna hjälpa mig med en sak?

Bara klicka dig in på detta inlägg (länk längre ner) & sedan klicka på länken som finns i inlägget.



Skulle betyda så mycket verkligen!! -->

http://kkungenduvet.blogg.se/2011/november/tipsar.html#comment

2011-11-22 @ 20:00:24
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback