På bussen.

2011-11-18 @ 15:38:55 | Permalink | Allmänt

Hej, sitter just nu på bussen påväg mot Borlänge. Kul att man hamnade på världens mest fullproppade buss..
Senare ska jag åka vidare till Insjön.

Det har väl inte hänt något speciellt idag antar jag. Skola, skola, skola.
Men nu är det iallafall jätte skönt att det är fredag! Veckan har varit lång så nu känns det lite extra skönt att få vara ledig i några dagar! (:
Är jag ensam om att tycka det? ;)

Nu ska jag försöka få tag i Hanna för att se hur det blir i helgen, måste även ringa Ton och se om han ville göra något eller inte, vi får se hur helgens planer blir lite senare c:
Vad ska ni göra i helgen då? Har ni något kul planerat? :)

/Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback