1 JULI

2012-07-01 @ 23:47:19 | Permalink | Allmänt
Det blev ett "True Blood" - maraton, härligt! Vi låg inne i 6 timmar dagen därpå och tittade också, lata tjejer. Nu är det bara 2 säsonger kvar tror jag ;)
 
 Igår sov jag bort så gott som hela dagen och sen på kvällen var vi hemma hos Åke och grillade med Jonas (Åkes son) och några av Jonas killkompisar eftersom att han fyllde 23, grattis i efterskott! Riktigt trevliga grabbar alltså!
 
Idag så sov jag också bort den största delen av dagen och när jag väl vaknade så kände jag att jag bara hade lust att ligga in och titta på tv så det var vad jag gjorde tills Emmy & Emilia ringde och jag cyklade iväg till dom vid halv 8 tiden. Lite härligt tjejsnack och uruselt singstar-sjungande var vad vi hann med.. hehe ;)
 
Nu har jag precis kommit hem och tänker nog gå och lägga mig ganska snart så att jag inte sover bort hela dagen imorgon också!
 
-Alex
 
 (Förresten, blogg.se appen fungerar inte så därför kan jag bara blogga via datorn en tid framöver vilket kommer innebära en lite sämre uppdatering tyvärr.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback