2 JULI

2012-07-02 @ 22:01:51 | Permalink | Allmänt
Hej på er!
 
 Umgicks med Karro och Thuna hela dagen idag, vi gjorde lite allt möjligt - snackade en massa, badade och kollade på när Thuna spelade fotboll med några andra killar. Inte världens roligaste sysselsättning (alltså fotbollen) men helt okej ändå!
 
 Nu så ska jag strax börja packa lite för imorgon åker jag nämligen till Stockholm med bästa vän - grönan och en massa shopping är vad som väntar! Eller så mycket shopping blir det nog inte, har inte så mycket pengar kvar .. hehe.. Kameran följer med så jag ska försöka ta så mycket bilder jag bara kan så att jag har något att visa er när jag kommer tillbaka på torsdag!
 
 Jag kommer nog inte kunna blogga någonting men jag ska försöka hinna fixa ett par tidsinställda men jag lovar inget.
 
-Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback