20 JUNI

2012-07-20 @ 18:39:33 | Permalink | Allmänt
Idag fick man minsann ingen lång och skön sovmorgon, Daniel ringde och väckte mig 11.40 bara för att säga att han inte skulle komma i helgen bara för att han skulle vara med någon kompis. Kunde han inte ringt lite senare liksom..? Jag behöver min skönhetssömn.. ;-)
 
 Imorse när jag gick upp så sken faktiskt solen men den gick i moln väldigt snabbt så jag hann inte sola någonting tyvärr. Så det får bli en annan dag! 
 Skulle dock uppskatta om solen tittade fram lite oftare än vad den har gjort det här sommarlovet.. 
 
Karro kommer väl när som helst nu och då drar vi igång och bakar lite godsaker till kvällen, Chocolate Chip Cookies och Macarons är väl vad vi har planerat..
 
-Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback