29 JULI

2012-07-29 @ 21:00:06 | Permalink | Allmänt
Idag vaknade jag upp runt 14, ganska pigg för en gångs skull. Det härliga vädret som mötte mig gjorde mig väl rent allmänt glad helt enkelt! :)
 Jag började dagen med att göra mig en god frukost med ägg, äpple och bigaråer som jag åt i solen på altanen. Hann tyvärr dock inte få så mycket färg eftersom jag fick sällskap av två getingar som gjorde att jag sprang för livet, haha! 
 
 Runt 17.30 så tog jag mig en tur till Hemköp med Karro för att fixa lite små överraskningar till mamma och Åke som kommer hem när som helst, haha. Mamma måste ha världens bästa dotter alltså ;)
 
Så fort dom har kommit hem så ska jag cykla iväg till Emilia och Emmy, natten spenderas hos Emilia. 
 Bloggar så fort jag får tid igen! 
 
-Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback