31 JULI

2012-07-31 @ 12:58:00 | Permalink | Allmänt
Har nu precis stigit upp ur sängen, kom inte till sängs igår förren klockan var strax efter 4 så nu är jag riktigt riktigt trött! 
 Dagens planer är fortfarande lite osäkra. Men det blir nog att träffa någon kompis iallafall, det är en sak som är säkert! :)
 
Igår så väckte Emilia oss runt 10.30 och ärligt talat så kändes det ganska bra att gå upp så tidigt. Skönt att för en gångs skull inte sova bort halva dagen, haha. Vi gick iallafall direkt ut och solade, vi hade tänkt att ligga och pressa i några timmar men sånt går inte speciellt bra när man är tre.. haha .. 
 
 Runt 14 tiden så cyklade jag ner till Roxnäs med Frida och Jonna för lite sol och bad. Där träffade vi även på Lollo och Linn så vi slog oss ner bredvid dom. Tyvärr så gick solen i moln ganska snabbt därute på udden, vi hade nog blivit brunare om vi varit hemma på någons baksida, hehe.. 
  
Direkt efter så stack jag och Frida ut och fotade ett par snygga bilder som jag bara ska redigera klart och visa er senare. Ljuset var underbart alltså!!
 
-Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback