I'M BACK

2012-07-16 @ 16:55:07 | Permalink | Allmänt
Nu är jag tillbaka, åtminstone lite smått. Bloggpausen är över.
 
I torsdags så var jag och hälsade på mormor och morfar en stund, efter det gick jag på stan med Emmy och sedan så drog jag hem till Emilia en stund (Emmy kom också efter ett tag). 
 Sen så i fredags hade jag och några kompisar en filmkväll hos mig, två av dom sov sedan över, eller rättare sagt så dygnade vi. I lördags var jag sjukt trött men ändå så orkade jag cykla till Emilia en stund.. haha. Samma kväll så sov jag, Karro och Matte över ännu en natt, dock hos Karro den här gången. 
 Igår så var jag med dom hela dagen och sedan så cyklade jag till Emilia vid 23 och spenderade natten där, kom hem för några timmar sedan. 
Ikväll drar jag ut och grillar med Karro, Matte och Thuna och sover sedan över med dom (antagligen hos mig). Ni får ha en awesome kväll ikväll för det tänker jag ha! 
 
 Det här är definitivt det bästa sommarlovet, jag lyckades. Dock är det inte slut än men vi får hoppas på att det fortsätter vara såhär bra! 
 
-Alex
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback