Svar - Frågestunden

2012-03-21 @ 21:02:22 | Permalink | Allmänt
1."Vad heter din bästa vän?"

- Jag har flera bästa vänner, kan inte bara säga en :-)


2. "Har du några syskon? Om ja, vad heter dom & hur gamla är dom?"

- Jepp, 2 bröder. Andréas 24 år & Daniel 12 år.


3. "Vilket är ditt favorit ämne i skolan?"

- Engelska & matte.


4. "Hur lång är du?"

- 172 cm ungefär.


5. "Vilket är ditt favorit klädesplagg?"

- Jeans.


6. "Finns det några bloggar som du läser dagligen?"

- Några av mina vänners.


7. "Tacos eller hamburgare?"
- Tacos! Äter inte hamburgare.


8. "Dina bästa vänner?"

- Karro, Hanna, Martin, Emelie, Anna & Emmy. Hoppas att jag inte glömde någon nu!


9. "Vad är din högsta dröm?"

- Oj, det var en svår fråga! Om jag ska tänka långsiktigt så vet jag faktiskt inte.
Men för stunden så är det väl att få veta att killen jag gillar, gillar mig också.


10. "Vad gör du just nu?"

- Haha, sms:ar och svarar på frågorna.


11. "Vilken bh storlek har du?"

- Nyfiken? ;-)


12. "Jag ska på Dop i april för min kusin Alfred, och Karolina ska också dit..kan inte du också följa med sådär på dopet så jag får träffa dig också? (a) <3"

- Skulle väldigt gärna vilja det men det är ju trots allt ett dop.. och jag är ju inte bjuden <3


13. "Är du oskuld?"

- Ja.


14. "Har du någon piercing/tatuering?"

- Ja, navelpiercing.


15. "Är du kär?"

- Väldigt!


16. "Har du någonsin förlorat en vän?"

- Ja.


17. "Har du gjort någonting du ångrar?"

- Japp.


18. "Vilken kändis skulle du vilja byta liv med? Varför?"
- Ingen. Skulle inte orka med stressen.


19. "Drömresa?"

- L.A, New York, Thailand ..


20. "10 snyggaste killarna bland kändisar?"

- Oj.. kan tyvärr inte svara på den frågan.


21. "Favorit sport?"

- Att kolla på: Hockey.
Att utföra själv: Ridning, dans & fotboll.


22. "Om du fick önska dig precis vad du vill. Vad skulle det vara?"

- Hihi, att 'han' gillar mig lika mycket som jag gillar honom. Sen så skulle det även vara riktigt najs att få träffa Justin Bieber!


23. "Favorit serie?"

- The Vampire Diaries, True Blood, Smallville & Degrassi: The next generation.


24. "Vad har du för planer i framtiden?"

- Hitta ett jobb som jag trivs med (makeupartist?),bilda familj osv.


25. "Vem är din förebild?"
- Jag har ingen riktig förebild, om jag skulle ha en så skulle det nog vara Justin Bieber eller min storebror.


26. "Och varför är det din förebild?"

- Justin Bieber: Jag gillar hans personlighet och hans inställning till livet. Han gör så mycket bra saker, han är inte någon självisk liten barnunge som många tror. Han är bara 18 år gammal men ändå skänker han stora summor pengar till välgörenhet osv.

Min storebror, Andréas: För att jag ser upp till honom. Han är en helt awesome storebror måste jag bara säga!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra svar:)

2012-03-21 @ 21:11:45
Postat av: Josefin

Du kan bli bjuden av mig :3 <3

2012-03-26 @ 00:53:00
URL: http://melonmint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback