10 OKTOBER

2012-10-10 @ 21:12:16 | Permalink | Allmänt
Hejsan! 
 
 Slutade redan 12.20 idag vilket kändes riktigt skönt! Skulle dock vänta på Jonna eftersom hon skulle ha slutat 12.40 (mer om det senare), i vilket fall som helst så hade Erik blivit utelåst så jag och Hanna gick hem till honom direkt efter skolan för att göra honom sällskap och sedan så gick vi även in där en stund. Strax efter 13 ringde Emmy och Frida och sa att de tyckte att jag skulle komma till skolan och vänta med dom på Jonna som tydligen var på elevrådsmöte.. Så som de schysta vänner vi är satt vi och väntade till 13.35 då hon äntligen kom.. Men vad får man höra då? Jo, att hon måste springa några daladubbeln banor + baka bröd först!! Alltså satt vi där och väntade alldeles i onödan.. 
 Det slutade iallafall med att jag och Frida cyklade till Vivo och köpte lite godis och sedan så fotade vi i nästan 2 timmar.. herregud vad kallt det var alltså! Jonna kom faktiskt och fotade med oss den sista halv timmen innan batteriet tog slut.. haha..
 
 Så det är väl vad jag haft för mig idag, creds till er som orkade läsa ;) 
 
Nu ska jag iallafall göra SO läxan och sedan göra mig i ordning..
-Alex
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback