Oct. 18, 2012

2012-10-18 @ 07:25:00 | Permalink | Allmänt

Oj.. Snacka om att statistiken har rasat efter att jag inte bloggat på några dagar.. :/
Får väl försöka ligga i och jobba upp den igen då .. ;-)

Ärligt talat har jag inte gjort något speciellt de senaste dagarna.. Kommer faktiskt inte ens ihåg vad jag gjorde i måndags men i tisdags var jag i Borlänge & hälsade på mormor & morfar + bokade klippningstid. Igår så tog jag först bussen till Willys efter skolan för att hämta ut ett packet och sen hem.. När jag kom hem så fick jag lite smått panik eftersom jag inte hittade nycklarna som Karro skulle gömma undan när hon cyklat hem, fick dessutom inte tag i henne heller! Så jag satt därute i regnet i en halvtimme innan hon svarade.. Hahah!
Bakade sedan chocolate chip cookies till Hockeyn ikväll & därefter drog jag iväg på konfa..

Oj, det blev långt.. Creds till alla som orkade läsa ..

-Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback