Tillfällig design.

2011-08-15 @ 03:04:56 | Permalink | Allmänt
Designen jag har gjort nu är bara tillfällig tills jag hittar nån som kan hjälpa mig göra en ny, eller kommer på nån galen idé om hur jag vill att den ska se ut och provar själv..
Nån som kanske har lust att hjälpa mig?

Just nu är klockan alldeles för mycket för att jag ska orka sitta i några timmar och fixa design.
Nu väntar sängen för min del! Mamma envisas med att väcka mig tidigt (mellan 12 och 1) imorgon eftersom skolan börjar snart.. Kommer vara helt utmattad!

Imorgon så kommer kanske Emelie runt 3, jag ska hjälpa henne lite med matten och engelskan :) Sen så kommer kanske Karro framåt kvällen, mellan 6 och 7 skulle jag kunna tänka mig. Hon ska troligtvis sova över hos mig, så det kanske blir ett par inlägg imorgon kväll. Vi får se.

Den här bloggen ska jag försöka hålla aktiv, ska försöka lägga in minst 2 inlägg per dag! Det kommer ju självklart bli mindre bloggande nu när skolan börjar, men det måste ni ju förstå. :)

Godnatt, sov sött!



Kommentarer
Postat av: LINNEA

jag kan hjälpa dig om du vill! :)

2011-08-15 @ 12:28:04
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback