02.24

2011-11-04 @ 02:24:46 | Permalink | Allmänt
Hejsan!

Det vart för sent för Julia och komma hit så jag bestämde mig för att se på filmen själv istället. Den var super bra, verkligen sevärd!

Jag funderar starkt på att börja skriva en liten novell.. Har även tänkt lite på vad den ska handla om men är inte riktigt säker än.. Ni får gärna ge mig förslag..
Om jag nu skriver en novell så vet jag inte om jag kommer att lägga upp den här på bloggen eller om jag gör en ny blogg endast för noveller där jag lägger upp den. Vi får se, har ju faktiskt inte ens bestämt mig för om jag ska skriva en eller inte.. ;)

Nä, nu tror jag faktiskt att det är sängen som väntar för mig! Behöver lite sömn om jag ska orka med morgondagen. Förhoppningsvis blir det att träffa Martin och Karro, men det beror helt på när han kommer hem från Stockholm..
Jag måste ju tyvärr åka till Insjön imorgon.. :/ Inte det roligaste, men man får se till att göra det bästa utav situationen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback