It's by chance we met, by choice we became friends

2011-11-23 @ 21:27:09 | Permalink | Allmänt
Hej, kvällens planer ändrades.
Karro fick inte gå ut eftersom hennes pappa kom hem från Norge imorse och ville att hon skulle vara hemma. Vi får se om vi gör något imorgon istället :)

Emelie kom iallafall hit en stund, vi pratade och flummade rejält. Hihi.
Riktigt schyst och underbar tjej alltså. Fast ikväll var hon nog lite för flummig, höhö. Kan bli lite konstigt om en är glad och flummig medans den andra är deppig..

Nu hade jag tänkt att försöka fixa en ny header till Julia eftersom hon inte riktigt vart nöjd, men hon gillade resten av det jag gjort. Har dock väldigt mycket kvar att fixa!
Allt kommer jag varken orka eller hinna ikväll, men jag kan ju iallafall göra lite grann.

Tror faktiskt att jag tänker gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna först, då kan jag ju sätta mig i sängen och fixa det. Sen kan jag ju bara stänga av datorn och sätta den på golvet när jag märker att klockan börjar bli mycket. :)

/Alex



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback