Fuck off..

2011-10-23 @ 22:40:31 | Permalink | Allmänt

Tjenare ;)

Det här inlägget kommer inte bli så långt eftersom klockan är så mycket och det är skola imorgon..

Det första jag vill berätta är att jag nu äntligen skaffat fri mobilsurf! Jippie! :D

Äsch, jag har faktiskt inget mer o berätta utom att det är "mjukisvecka" i skolan den här veckan som börjar imorgon.. man ska ha mjukisbyxor på sig och låta bli vax om man är kille och låta bli smink om man är tjej. Jag kmr aldrig kunna låta bli o sminka mig.. och inte heller att ha mjukisar varje dag heller.. hehe (a)

Nu får ni se bilderna jag tog innan gympan i torsdags.. vi flummade rejält.

/Alex

Oj, juste, jag kanske ska berätta lite snabbt om vad jag gjorde idag också? Eller vad säger ni? :)

Jag stannade hos mormor och morfar en stund på vägen hem och var barnvakt åt Alicia. Jätte mysigt :)
Ni får en liten bild på henne också som jag tog idag :3 Eller vänta, ni får faktiskt se två av bilderna jag tog på henne ;)

Såklart så ska det inte funka att lägga upp bilderna från mobilen också. Får damp på blogg.se appen snart! Men jag får väl ta o ladda in dom på datorn imorgon (om jag hinner och kommer ihåg) .. jag som tänkte vara så duktig.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback