I miss you more than you can ever imagine

2011-10-02 @ 21:52:54 | Permalink | Allmänt
Hej!

Mina goa tjejer åkte hem ungefär vid 2 idag. Jag saknar dom redan!

Vi har haft det helt fantastiskt roligt!
Discobowlingen var sjukt kul. Vi flummade sönder. På slutet gick jag upp och frågade killen som stod i kassan om jag kunde få önska en låt.

Han svarade först: Ehm... hmm..
Jag sa då: Kom igen, snälla!
Han: Okej då! Vilken låt? :)
Jag: En Justin Bieber låt!
Han: Haha, okej! Vilken? 
Jag: Ehm.. Det spelar ingen roll... meeeen.. ta 'Baby' då.
Han: Okej! Ska bli! :)

Haha, jag är så fucking bäst ;)

Resten av kvällen bestod bara av en massa ointressand flum.. ;)
Men vi hade även lite ''private stuff'' att prata om! :)


Nu så tror jag faktiskt det är sängen som väntar! + Lite smsande såklart ;) 

Godnatt alla! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback