Wordfeud = beroende framkallande

2011-10-06 @ 23:28:52 | Permalink | Allmänt

Hej!
Blir ett kort litet kvällsinlägg nu innan jag ska sova.

Vi börjar 10.30 , men har dock orientering hela dagen imorgon. Men man får ju sluta så fort man är klar med hela rundan som är ca. 3,6 km.. så om man är snabb så får man ju sluta tidigt..
Hade tänkt och orientera med Karro, eftersom ingen av oss är speciellt bra på att orientera så kommer det nog ta lång tid för oss..

Efter det så ska jag troligtvis till stan en stund och köpa sminkborttagning tillsammans med Julia innan det bär av till Insjön. :)

Idag har jag inte gjort något utöver det vanliga.. ni vet, skola, smsa, facebook, kompisar, wordfeud (har blivit beroende), musik mm.
Inget speciellt alltså.

Nu börjar klockan bli mycket, det är bäst att jag försöker sova lite nu tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback