Äntligen helg!

2011-09-02 @ 15:04:34 | Permalink | Allmänt
Men hallå alla, vart har kommentarerna tagit vägen? o:
Börja kommentera mera, som ni gjorde förut!

Idag har jag iallafall varit i skolan, som vanligt. Vi gjorde väl inte så mycket speciellt, men dagen gick fort. Sista lektionen var roligast! Vår musiklärare, Krister, spelade nån jätte rolig låt, Bellman - Gubben Noak , tror jag det var. Jag kan bara säga att jag inte var ensam om att sitta och garva.. Det var nog jag, Erik, Karro och David som skrattade mest..Roligaste lektionen på länge..
Vi fick även spela gitarr! :D Jag är sååååå stolt över mig själv! Jag har ju liksom aldrig spelat förut och nu så gick det jätte bra för mig, jag klarade att spela rätt ända till slutet! Det var typ nästan ingen mer som klarade det!!! :D:D (Av nybörjarna alltså, dom andra satt i ett annat rum och spelade nån låt)

Haha, äsch, nog om det ;)

Ikväll ska jag, mamma, Åke, Daniel, Sam, Susan och Jess ut och äta på nån fin resturang. Ska bli jätte kul :) Men problemet är bara att jag inte har en aning om vad jag ska ha på mig! D: Julia och Karro tycker att jag ska ha på mig samma klänning som jag hade på mig på min kusins bröllop, men jag vet inte riktigt, det kanske ser lite konstigt och för uppklätt ut.. Vi får se! Och jag ska faktiskt försöka komma ihåg att ta med kameran så jag kan ta lite kort..och sen förhoppningsvis ladda upp här om inte blogg.se dampar som vanligt.

Nu hade jag tänkt att börja fixa mig iordning lite, platta håret, bättra på sminket och sånt.
Sen så tänker jag nog ta en macka eller nåt, för jag är faktiskt hungrig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback