Bästa tjejerna kommer..

2011-09-30 @ 17:05:32 | Permalink | Allmänt

Hej Hej!
Har precis städat klart rummet! Eller ja, nästan helt klart iallafall ..;)

Sitter i sängen med världens huvudvärk och lyssnar på musik just nu. Ska nog snart gå ner och kolla lite på tv..
Om en liten stund kommer lillebrorsan också.. Hehe.. :s

Imorgon kommer mina små sötnosar hit! Vi hade tänkt och äta pizza, bowla (discobowling), kolla på film och sen bara snacka. Vi har rätt mycket som vi behöver snacka om..
Längtar verkligen tills dom kommer! Det var ganska länge sen vi träffades nu :/

Ha det bra alla! Nu tänker jag gå o ta en huvudvärkstablett, behövligt.

En liten bild på mig och Hanna får ni också. Hade gärna lagt upp en på mig och Anna också, men hon vill tyvärr inte att man lägger ut bilder på henne. Men det är hennes eget val och det får man helt enkelt acceptera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback