Hiss/Diss?

2011-09-19 @ 21:54:06 | Permalink |

Hiss:
*Jeans - Älskar verkligen att ha på mig jeans, det är nog mitt absoluta favorit plagg!
*Sena kvällar med mycket smsande - Något som jag tycker är sjukt roligt/mysigt är att ligga och smsa i sängen sent på kvällen .)
*Lektioner med mycket skratt - Det är jag väl inte ensam om att gilla? Eller? ;)
* Läsa - Både böcker och tidningar, men föredrar nog böcker.
*Smileysar och hjärtan - Att skicka smileysar och hjärtan i sms gör jag så gott som alltid, smsen blir mycket trevligare om dom innehåller ett hjärta eller en smiley, eller varför inte både och? :)
*Engelska - Mitt absoluta favoritspråk! :D
*Paramore - Har börjat lyssna mer och mer på detta band, väldigt bra!

Diss:
*Mjukisbyxor - Jag är en av de få personer som inte gillar att ha på mig mjukisbyxor, inte alls bekvämt enligt mig.
*Osociala personer som inte svarar på sms - Riktig diss alltså!
*Tråkiga lektioner när ingen pratar/skrattar - Man kanske jobbar bättre, men lektionen blir så mycket tråkigare..
*Biologi - Det absolut tråkigaste ämnet i skolan.
*'Noppiga' tröjor och byxor - Sjukt fult! Blir kläderna noppiga tyder det på dålig kvalitet..
*Förkylning - Jävligt jobbigt att vara förkyld, det är jag säker på att jag inte är ensam om att tycka.

Sådär, hoppas ni gillade min lilla hiss/diss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback