28 AUGUST - Nu drar vi igång igen!

2013-08-28 @ 19:36:58 | Permalink | Allmänt
Hej på er! Tog en liten oväntad paus efter spanien inlägget, hade helt enkelt varken insperation eller lust till att blogga. Men nu kände jag att det var dags att börja igen. Så mycket har hänt sen sist..
 
 Ett helt sommarlov har passerat, jag har fjällvandrat och börjat skolan. Ärligt talat så har jag inte gjort så mycket speciellt på sommarlovet, har mest bara umgåtts med vänner, varit ute sent och njutit av solen och värmen.
 Sista dagen på sommarlovet så drog jag iväg på fjällvandring med ca 50 andra elever på skolan, endast för att slippa elevensval en termin.. Men det var helt klart värt det! Vi hade super fint väder och det var faktiskt rätt mysigt däruppe. 
 
 Nu har jag börjat skolan igen, började på riktigt med schema å allt i måndags och det har faktiskt känts helt okej. Trodde det skulle kännas värre att börja skolan igen efter ett långt och skönt lov.. Dock har vi ju inte dragit igång med läxor, prov och sånt riktigt än.. Det kanske blir jobbigare då ;)
 
  Ni får hemskt gärna kommentera vad ni vill att jag ska blogga om, för det känns inte alltid så jätte kul att bara skriva om sin vardag osv.. Så, skriv och berätta vad ni vill se för inlägg här på bloggen! 
 
-Alex
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback