17 FEBRUARI

2013-02-17 @ 19:20:30 | Permalink | Allmänt
Det gick ju skapligt det där ändå, var faktiskt inte alls så kallt som jag trodde att det skulle vara! Frös faktiskt bara om fötterna, inget annat! Och ja, bilderna blev ju helt okej de också så det var faktiskt värt det!
 
 När vi kom hem vid 10-11 så åt vi lite lunch, gjorde oss i ordning och åkte sedan ner på stan vid 12 där jag fick med mig lite smycken och en tröja hem.. hehe..
 Resten av dagen så har jag faktiskt inte gjort så mycket mer än att redigera några av bilderna, tittat på The Vampire Diaries & Pretty Little Liars och umgåtts lite med brorsan..
 
 Nu så är jag super trött, ska kolla klart på ett avsnitt av PLL och sedan försöka plugga lite innan jag kryper till sängs..
 
-Alex

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback