26 FEBRUARI

2013-02-26 @ 17:00:41 | Permalink | Allmänt
Har haft en super skön "vara-hemma-och-slappa" dag, Har suttit framför datorn och tittat på PLL enda sen jag vaknade, hehe..
 Just nu så sitter jag och skypar med min lilla raring, även om hon inte har så mycket vettigt att säga ;) 
 
Igår så umgicks jag för ovanlighetens skull med mamma hela dagen, tog en sväng ner på stan där jag fick med mig en kofta och lite trosor hem, fikade och sedan så åkte vi hem och fixade mat tillsammans och bara satt hemma hela kvällen, rätt mysigt faktiskt. Fixade världens godaste fruktsallad dessutom!
 
Nu ska jag försöka pallra mig upp och göra någonting, börjar bli rätt drygt att bara sitta inne.. höhö..
 
-Alex
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback