9 FEBRUARI

2013-02-09 @ 22:33:00 | Permalink |

Hejsan! Bloggande inte igår pga att jag hade mycket att fixa inför den lilla fest som jag sedan hade på kvällen. Tror faktiskt att alla hade rätt så kul! Jag hade åtminstone det ;)

Efter alltihop så lämnade vi huset i en enda röra och så åkte jag och Emmy med hem till Emilia och spenderade natten där, super mysigt!
Vaknade upp strax före 11, låg och myste i sängen och tog sedan bussen hem och träffade Julia. Blev ju en hel del städning eftersom huset såg ut som en enda röra, fullt med konfetti och energidrycksburkar..

Nu så håller vi fortfarande på med städningen men ska strax avsluta och göra oss i ordning för att gå och lägga oss hyfsat tidigt iallafall, är verkligen super trött!

-Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback