Mitt 2012

2013-01-04 @ 22:40:34 | Permalink |


1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut? - Definitivt!
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Kommer inte ens ihåg om jag hade några..
3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år? - Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? - Nej, tack och lov för det.
5. Vilka länder besökte du? - Endast Sverige, haha.
6. Vilket minne kommer du minnas från 2012? - Sommarlovet, höstlovet & jullovet (speciellt 28/12..)
7. Vilken var din största framgång 2012? - Började "våga mer" och stå för mig själv och det jag tycker!
8. Största misstaget 2012? - Att lita på en viss person..
9. Har du varit sjuk eller skadat dig under 2012? - Sjuk har jag varit.
10. Bästa köpet? - Oj.. Ingen aning faktiskt!
11. Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder och smink förmodligen.
12. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Ja, verkligen!
13. Vilka sånger kommer du alltid minnas som sommaren 2012? - Hm..
14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Hade väl både bra och dåliga perioder men tror det varit ganska jämt. Lite ledsnare kanske.
15. Vad önskar du att du hade gjort mer? - Tänk på vilka konsekvenser några av mina beslut skulle få.
16. Vad önskar du att du hade gjort mindre? - Slösat så mycket pengar..
17. Hur tillbringar du julen? - Hos mormor och morfar med en del av släkten och avslutar sedan hemma hos pappa med mina bröder.
18. Blev du kär i år? - Ja, väldigt!
19.Favoritprogram? - The Vampire Diaries, Gossip Girl.
20. Bästa boken du läst? - Go Ask Alice.
21. Jobbigaste händelsen 2012? - Känner att det är lite privat att skriva ut på bloggen.
22. Något du önskade dig men inte fick? - Ett super bra år.
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? - Kommer faktiskt inte ihåg.. Tror att jag umgicks med kompisar eller något eftersom jag fyllde på en vardag.
24. Vad finns det som skulle kunnat göra 2012 lite bättre? - Om jag hade tänkt på vad flera av mina beslut skulle fått för konsekvenser.
25. Hur skulle du beskriva din stil 2012? - Varierad.
26. Vad fick dig att må bra? - Att jag fick turen att träffa så många nya härliga människor att knyta band med!
27. Vilken kändis är du mest sugen på? - Ingen aning, haha.
28. Vem saknade du? - Vänner jag kom nära men sedan gled ifrån.
29. De bästa människorna du har träffat under året? Emilia, Louise, Henrik och Oliver tror jag. Fast är glad över de allra flesta kontakter jag knutit under året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback