17 MARS

2013-03-17 @ 15:25:28 | Permalink |

Hejsan, nu är jag tillbaka!
Kan ju börja med att berätta vad jag haft för mig i helgen kanske. I fredags så tog jag med mig Julia, Danne och Ahmed och kollade upp praoplatsen jag ska vara på hela den kommande veckan. Ett dagis, där jag ska få ha hand om barn som är mellan 1-2 år. Ska faktiskt bli rätt kul!
Sen så satt vi oss i något trapphus och bara snackade i ett par timmar, tiden gick riktigt fort alltså!
Fredagskvällen spenderade jag sedan hemma hos Karro där vi först lekte runt lite på Chatroulette i brist på liv och sedan skypade med två goa killar från Göteborg i ungefär 2-3 timmar. Häärligt! Länge sedan jag var uppe enda till 4 faktiskt!

Lördagen började jag med en lång sovmorgon, klippte sedan lillebrorsan och därefter drog jag iväg till stan och solade solarium med Karro, Danne och Ahmed.. dock var jag den enda som solade.. 😉
Lördagskvällen spenderades hemma framför Paranormal Activity 4 med boysen, tror aldrig jag sett någon så rädd som Danne var.. haha!

Idag så blev det att ställa väckarklocka för att åka på gudstjänst och servera fika i kyrkan för att få ihop lite pengar till Spanienresan. Vi åker om 12 dagar, åh herregud!

-Alex

https://cdn2.cdnme.se/2917673/7-3/pic_5145d23fe087c309328c9df0.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/2917673/7-3/pic_5145d244ddf2b3367fb90282.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback