Godmorgon bloggen!

2011-08-25 @ 07:31:01 | Permalink | Allmänt
Hej och godmorgon bloggen! Mår ni bra? :)

Jag mår sådär, typ hyffsat. Är bara väldigt nervös in för skolfotograferingen idag! Jag kommer faila stort!
Och sen så saknar jag såklart en person, vilket får mig att inte heller må toppen.. :)

Just nu sitter jag och läser lite bloggar, trevligt att hinna med innan skolan tycker jag :)

Eftersom det är skolfotografering idag så skjutsa mamma mig, Julia och Karro till skolan.. skönt att slippa gå ;)
Hejdå, vi får se om det dyker upp ett inlägg här senare på bloggen också, men jag kan inte lova något :)



Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

tror det är 39. det står på hemsida, kolla

2011-08-25 @ 07:48:19
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

det är toppen! själv? :)

2011-08-25 @ 07:49:32
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback