Hej!

2011-08-15 @ 01:46:17 | Permalink | Allmänt
Det här är min nya blogg! Jag använder även min gamla, men den får tyvärr inte så många besökare så jag bestämde mig för att starta en till som jag hoppas får lite högre statistik och fler kommentarer!
Om ni har lust att besöka den andra bloggen som heter den http://biebersbitch.blogg.se/

Jag heter iallafall Alexandra Andersson och är 13 år gammal.
Här i bloggen kommer det skrivas mycket om min vardag framföralllt, men jag hade också tänkt få med lite annat också :) Är det nått speciellt ni vill att jag har med så är det bara att kommentera och fråga!
Jag är ett stort fan av Justin Bieber, men eftersom inte alla gillar honom (tyvärr) så kommer det inte skrivas så mycket om honom här. (Om inte nån av er efterfrågar det såklart!)

Jag tycker mycket om att lyssna på musik, dansa (dansar street-dance), vara med vänner, blogga, smsa, rida, sova mm. Nånting mer som jag verkligen gillar, det är killar. Killar är som luft och luft kan man inte leva utan brukar jag säga ;) Haha..

Är det nått annat ni undrar över så är det bara att fråga! Hade tänkt att fixa en ''blogresponse låda'' som ni kan ställa frågor i :)

Nu hade jag tänkt att fixa lite med designen, så att bloggen inte ser allt för tråkigt ut! ;)
//Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback