Insjödagen..och lite annat skit..

2011-08-26 @ 20:07:07 | Permalink | Allmänt
Tjenare bloggen!

Är hos pappa nu.. känns väl ungefär sådär kul.. Men det ska bli toppen roligt att träffa Hanna imorgon på Insjödagen!
För er som inte vet vad Insjödagen är men vet vad Falukalaset är, så kan jag bara säga att det är ungefär samma sak. Bara att Falukalaset kanske är lite större, men Insjödagen är definitivt mycket mysigare!

Just nu sitter jag och kollar runt lite på olika sidor, bland annat facebook, samtidigt som jag smsar. (Min typ favorit syssla) ;)

Har äntligen fått dubbelsängen som jag blivit lovad hos pappa! Det är typ gigantisk.. Haha :D Men det är bra, för då är det lättare att ha kompisar sova över! :)

Den här skolveckan har varit tröttsam. Så jobbigt att behöva leta reda på salarna, sitta i kvava klassrum och lyssna på en massa prat från lärarna. Har varit helt jävla utmattad hela vecka... faaaast det kan ju bero på att jag suttit uppe till ungefär 00.00 på kvällarna och smsat... borde sluta ...Men äsch, det är kul och jag kommer fortsätta så länge jag orkar!

Tänker kolla runt en liten stund till på datorn nu och sen sätta mig framför tv:n... hoppas det är något bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback