Kollade film..

2011-08-31 @ 07:48:08 | Permalink | Allmänt
Hej alla underbara bloggläsare!

Sorry att jag inte bloggat på ett tag med jag har inte orkat riktigt.. o:

Igår kollade jag iallafall på film med Karro och David efter skolan. The Hunting In Connecticut vart det. Har kommit på en sak, om man kollar på skräckis med dom så blir man inte rädd.. Vi flummar alldeles för mycket.. Vi skrattade oss igenom hela filmen så man fick ont i magen! Det allra roligaste var att David hoppade till 2 gånger och skrek som en tjej för att han var så rädd, hysteriskt roligt enligt oss.

Det kommer bli fler inlägg på helgerna om jag inte har något speciellt för mig, har varken ork eller lust att blogga på vardagarna.. Är alltid så sjukt trött när jag kommer hem!

O juste! Susan, Jess (Jessica) och Sam kom föresten igår! Alltså dom från Nya Zeeland (Jag tror iallafall jag nämt något om att 3 nya zeeländare skulle komma.. ?) Dom stannar tills på söndag och förstår inte ett ord svenska, så jag måste alltså snacka engelska hela veckan.. :s

Oj, kolla klockan! Måste springa t skolan! Vi börjar om 40 min... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback