Mysa.. ?

2011-08-17 @ 23:35:53 | Permalink | Allmänt
Hej och godkväll på er!
Halvligger nu här i sängen, nyduschad, med datorn i knät och funderar på om jag ska gå ner och göra mig en kopp te.. Har bestämt mig för att inte gå och lägga mig allt för sent ikväll nämligen, för jag har så mycket jag vill hinna med imorgon! Ska kanske vara en stund med Linn.. eller/och Karro, sen så måste jag hinna baka tills vi ska åka iväg och fira Andréas på kvällen.. Och innan dess måste jag ju hunnit fixa mig lite ''fest fin'' ;)) Haha...
Det som kommer ta längst tid är nog att välja kläder :s

Kan ni ge mig något tips om vad jag borde ha på mig? Det ska inte vara allt för fint, dom närmsta i släkten är dom ända som kommer. Något ganska vardagligt, men ändå inte för vardagligt.. om ni förstår vad jag menar?

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, läst Frida, kollat ut lite recept, pratat i telefon först med Julia och Linn ett par gånger, sen Emelie några gånger och sist men inte minst en stund med Karro! Hon mådde inte så speciellt bra, så därför sover hon inte här ikväll. Det får bli nån annan dag istället!

Äsch, jag strunar i teet har jag bestämt mig för nu! Blir ett glas kall god mjölk istället. Mums.. ;) Haha.. brukar i vanliga fall inte dricka mjölk. Dricker alltid vatten till maten och så annars.
Brukar ni oftast dricka mjölk eller vatten till maten? :)

Tänker kollar runt lite på olika bloggar, facebook, twitter och lite fler sidor nu en stund innan jag går och lägger mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback