Ni borde vara stolta..

2011-08-16 @ 12:36:34 | Permalink | Allmänt
Hej och godmorgon! Ni borde vara stolta över mig ni faktiskt! Jag är uppe före 14.00! :D Haha.. faaast det hade jag ju inte varit om jag inte skullit t stan idag med Julia kl 1.. ;)

Vad ska ni göra idag då? :)

Blir kanske att träffa Linn och Karro där, vi ska alla köpa grejer till skolan.. Usch, tänk att det är mindre än en vecka kvar nu! :s
Längtar ni till att börja skolan igen och vilken klass börjar ni i? :D

Sen så ska jag troligtvis åka ner till Borlänge med mamma för att titta på cykel, och då blir det säkert att titta förbi en stund hos mormor och morfar också. Om dom inte är i stugan förstås c:

Här har du din länkning Nea!
Linnéa Gullarbergs, Min sötnos :D
Bloggar mer senare, hejdå!

Kommentarer
Postat av: ronjja

tack tack, detsamma :)

jag ska börja tvåan, du då ?

2011-08-16 @ 14:43:37
URL: http://ronjjazetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback