Snart skola...igen.

2011-08-24 @ 07:27:44 | Permalink | Allmänt
Hej och godmorgon alla söta bloggläsare!

Ni får ursäkta att jag inte hunnit blogga nånting på ett tag. Men det har varit så mycket med skolstarten och så.
Nu den första veckan, så är jag rädd att jag kommer fortsätta vara lite offline. Förhoppningsvis så hinner jag skriva nått inlägg innan helgen.

För första gången på väldigt länge ska det bli kul att åka till pappa. Anledningen: Karro ska följa med och vi ska gå på Insjödagen! Och sen så ska vi fråga några fler om dom vill hänga med, bl.a William :D

Har ni gått på Insjödagen nån gång? Isåfall, vad tyckte ni om den?

Haha..
Ledsen, men nu måste jag borsta tänderna och sen gå till Karro.
Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback