- Dag 4 -

2011-12-13 @ 17:10:38 | Permalink | Allmänt

Jag har två bröder. En storebror och en lillebror.

Min lillebror heter Daniel & är 11 år. Min storebror heter Andréas & är 24 år.

Har bara ganska gamla bilder på den här datorn så ni får nöja er med de..

Och eftersom jag inte fått någon tillåtelse att lägga upp bilder enbart på dom så tänker jag inte heller göra det, lägger upp en bild på oss allihopa istället :)

Juste, måste få berätta att jag gått ner rejält i vikt & blivit smalare sen dess.

På den här bilden är även Andréas tjej, Franziska, med.


Dag 1 –  En bild på dig och ditt fullständiga namn

Dag 2 – Profilbild på facebook

Dag 3 – 3 sanningar om dig

Dag 4 – Dina syskon

Dag 5 – Vart du bor

Dag 6 – Vad du har för mobiltelefon

Dag 7 – Ditt senaste inköp

Dag 8 – Din bakgrundsbild på datorn

Dag 9 – Din bakgrundsbild på mobilen

Dag 10 – Den låten du lyssnar på mest

Dag 11 – Hur du sminkar dig

Dag 12 – Hur många bloggar du har haft

Dag 13 – Någon du saknar

Dag 14 – När du föddes

Dag 15 – Vilken klass du går i

Dag 16 – 1 bild från förra året

Dag 17 – En bild på en plats du har varit på

Dag 18 – En gammal bild på dig

Dag 19 – En bild på dina vänner

Dag 20 – En bild på kläderna du har just nu

Dag 21 – 5 saker du gör varje dag

Dag 22 – En låt som gör dig glad

Dag 23 – En bild på dig som du inte har tagit själv

Dag 24 – Det här vill du bli när du blir stor

Dag 25 – Ditt favorit godis

Dag 26 – Din favorit resa

Dag 27 – Dina favorit skor

Dag 28 – Din dag i detalj

Dag 29 – Den nyaste bilden på dig själv

Dag 30 – Hur har den här månaden varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback