Allt & lite till

2011-12-05 @ 20:11:10 | Permalink | Allmänt

Hej!

Strax så ska jag tvätta bort ansiktsmasken som jag applicerade för ca. 10 min, jag älskar känslan av fräschhet som man får av vissa ansiktsmasken! :)

Sen tror jag det är dax att kanske värma lite mat, har ju inte ätit än ;o
Åh, juste! Vi har ju engelska läxa tills imorgon så jag får nog ta och läsa igenom den också en gång..

Ikväll så tänker jag gå och lägga mig tidigt så att jag får njuta av lite extra sömn (behövligt.) ;s

Ni har kanske förresten lagt märke till att jag inte bloggar lika ofta längre, det beror på att jag faktiskt inte hinner blogga mer än så här just nu när det är skola och allt. Ska försöka bättra mig på jullovet (SOM VI FÅR OM TYP 15 DAGAR!) :D

/Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback