Bad update

2011-12-25 @ 21:59:47 | Permalink | Allmänt

Hej, jag har varit dålig på att uppdatera både idag & igår, jag vet. Men nu är det faktiskt såhär att jag inte haft tid :)
Det har varit jul & jag har haft fullt upp.

Igår så åkte jag, mamma, Daniel & Andréas hem till mormor & morfar, vi åt god julmat & öppnade lite julklappar.
Sen på kvällen firade vi jul hemma också. Mysigt. :)

Idag åkte närmaste släkten (mormor, morfar, Therese, Clas, Alicia, mamma, Daniel, Andréas & jag) hem till Eva, Henrik & Hanna och firade jul där.
Sen så åkte Andréas tyvärr hem till Stockholm igen, saknar honom redan :/

Julkänslan hittade aldrig riktigt hit den här helgen tycker jag. Lite synd.
Men jag är ändå rätt nöjd. Har fått ett par riktigt bra julklappar! Pengar & presentkort, det är fina grejer det ;)

Nej, nu tänker jag messa Julia & kolla om hon vill hänga med på mellandagsrean på kupolen imorgon. Jag frågade Linn först men hon fick tyvärr inte.

/Alex

Titta vad stor Alicia har blivit, så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback