Bara 1 dag kvar!

2011-12-19 @ 23:01:58 | Permalink | Allmänt

Nu är det bara 1 skoldag kvar innan det blir lov! Gud vad skönt! :D
Och dessutom så ska vi bara göra 'roliga' grejer imorgon + att vi slutar typ 12.30!
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra på lovet. Fira jul med släkten (såklart), vara med vänner, sova och sånt. Om Andréas är hemma nånting så kanske jag tar en tur ner till Stockholm också & hälsar på honom. Annars kanske jag åker dit & träffar Maria. Vi får se! :)

Efter skolan imorgon så är det nog tänkt att jag & Jonna ska hitta på något. Vad det blir får vi se då.


Dagen idag har varit rätt chill. Vi fick dock ett litet oförberett prov på fysiken, tycker dock att jag ändå klarade det rätt bra.. bara det att jag råkade blanda ihop vad man mäter i volt & vad man mäter i ampere.. ;s
Vi fick också tillbaka matteproven idag, är inte speciellt nöjd. Fick 27/1 + 1 MVG stjärna.. det bästa man kunde få var 31/6 + 1 MVG stjärna.. :/
Egentligen borde jag väl vara ganska nöjd, men jag har helt enkelt för höga krav på mig själv.

Nu ska jag strax släcka, väntar bara på att nagellacket ska torka.. hehe.. det kan nog ta en stund..
Men godnatt med er iallafall! :)

/Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback