Don't let someone become your everything, because when they're gone you have nothing

2011-12-29 @ 21:09:51 | Permalink | Allmänt

Hej alla mina fina bloggläsare! Allt bra med er? :)

Anledningen till varför jag fick lov att gå upp så tidigt imorse var för att jag skulle få åka med Hanna till Borlänge så att jag skulle slippa ta bussen. Egentligen skulle jag åkt vidare direkt til Falun men det vart så att jag stannade på Kupolen med dom ett par timmar. Hittade en skjorta, en tröja & två bh:ar. Har shoppat rätt mycket de två senaste dagarna, men jag hade ju fått pengar i julklapp så.. ;)

Nu är det inte alls långt kvar till 2012! Ett nytt år, ny start & nya möjligheter!

Men jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig! Vad ska ni ha på er? Kom gärna med lite tips!

/Alex

Här är en bild på Alvin & en på Leia från idag ;) Söta ungar det där!


Kommentarer
Postat av: Isabell !

Hejhej tjejen ! :)

sjukt fin blogg faktiskt !



* vid din header står det typ maila mig men vad är din mejl adress ?

skulle bli glad om du svarade *

kramkram !

2011-12-30 @ 19:40:21
URL: http://isaedvardsson.devote

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback