Jag. Älskar. Dig.

2011-12-13 @ 19:51:58 | Permalink | Allmänt
Jag gillar dig verkligen. Mer än som en vän.
I mina ögon är du perfekt.
När du ler mot mig hoppar mitt hjärta över ett slag.
Jag skulle så gärna vilja våga säga det till dig. Men det gör jag inte, jag är för feg.
Jag vågar inte eftersom jag är rädd för vad du ska säga. Kommer du sluta prata med mig om jag berättar?
Jag är livrädd för att du ska få reda på hur jag känner & sen sluta prata med mig.

Jag har berättat det här för fyra personer. Jag litar fullt på tre av dom men jag är jätte rädd för att den fjärde ska säga något till dig som får dig att fatta. Hon tänker sig inte riktigt för innan hon skriver..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback