Julklappar

2011-12-14 @ 19:28:12 | Permalink | Allmänt
Hej!

Har precis ätit & nu sitter jag framför tv:n..
Idag var det en kort skoldag med bara 4 lektioner. Bild, SO, franska & svenka. Haha, har knappt jobbat någonting.. på SO:n fick vi bara sitta & lyssna när vår lärare läste om Jesus, på franskan fick vi kolla på en svensk film.. & på svenskan fick vi skriva dikter.. Sen så slutade vi 13.25..Haha, rätt chill dag.
Fick förresten tillbaka franska & SO proven idag! Fick ett D på SO:n & ett A på franskan. Är inte nöjd, för på franska provet så hade jag flera slarvfel.. inte bra, men jag fick ju faktiskt göra det sista lektionen i måndags typ vid 15.00.. när man är som tröttast.
Och på SO provet kunde jag gjort bättre, jag pluggade inget :/

Efter skolan tog jag 15.30 bussen till stan & mötte Emmy. Vi hade riktigt kul. Fick med mig två julklappar hem också, en till Daniel & en till mamma.. Nu har jag bara typ tusen kvar.. ;)
Men jag har ett stort problem, jag vet inte vilka av mina vänner som jag ska köpa julklappar till.. :s
Hjälp..

Nu ska jag ta & göra utmaningen..

/Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback