No mather what you're always gonna be number one

2011-12-02 @ 15:58:48 | Permalink | Allmänt

Hej!
Efter skolan gick jag, Karro och Martin och satt oss och bara pratade och sånt i Karros trappuppgång vilket gjorde att jag missade bussen och fick ta den som gick senare.. hoppas verkligen jag hinner med bussen från Borlänge nu!

Jag ska nämligen hem till Hanna idag, och spenderar även natten där. Åker hem imorgon på förmiddagen..
Jag har saknat min lilla sötnos jätte mycket och längtar verkligen tills jag får träffa henne :)

Oj, kollade precis ut genom fönstret på bussen.. himlen är sjukt fin! Orange, gul, lite rosa och blå. Synd bara att det även är lite molnigt ute..

Nu ska jag strax ta och rings Emelie, vi har lite vi behöver prata om :)

/Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback