Pluggar.

2011-12-04 @ 19:48:42 | Permalink | Allmänt

Hej!

Just nu sitter jag och gör SO läxan som ska vara klar tills imorgon. Har suttit och kämpat med den hela dagen.
Eller ja, jag har ju inte konsentrerat mig så speciellt mycket.. Intalade mig själv att datorn skulle vara ett bra hjälpmedel men istället så har jag suttit som fastklistrad vid facebook och youtube.. inte bra!
Men nu tar jag nya tag och ser till att den blir klar!
Gjorde mig nyss en kopp te och efter det så har det faktiskt gått mycket bättre, behövde nog få lite energi.


Imorgon är det en riktigt lång skoldag.. börjar 08.10 och slutar 15.55.. drygt.
Men det får gå det också :)

Nu hinner jag inte blogga nå mer, måste skynda mig och bli klar med läxan!

/Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback