Those who dream by day are cognizant of many things which escape those who dream only by night

2011-12-22 @ 23:01:09 | Permalink | Allmänt
Hej på er!

Just nu ligger jag i sängen, nyduschad, och försöker få mobilen att lyda. Det går inte riktigt som jag vill..
Tänker försöka släcka tidigt ikväll & inte fastna vid en massa bloggar & facebook.. Wish me luck, I'll need it..

Imorgon kväll bär det som sagt av till Insjön. Är lite nervös över hur det kommer att kännas att träffa pappa igen..  :/
Skulle väl egentligen helst slippa men jag gör det här för Daniels skull, han ville så sjukt gärna att jag skulle komma så då får jag väl göra det då. Det är ju ändå jul snart så jag får väl vara lite snällare än vanligt..
Men efter jul kommer det nog dröja ett tag igen innan jag åker dit. Pappa är inte precis min favorit person som det är nu.

Äsch, jag tror jag tar fram boken nu & läser ett kapitel eller två. Bloggar mer imorgon.

/Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback