Utmattad.

2011-12-21 @ 21:02:21 | Permalink | Allmänt

Hej.
Min dag har varit riktigt utmattande, just nu känner jag bara för att gå & lägga mig.
Vaknade av ett sms strax efter 11, gick upp & gjorde mig iordning. Tog sedan 12 bussen in till stan.
Gick först runt där själv i nån timme & handlade julklappar til Emmy & Hanna. Sen kom Emmy ner & gjorde mig sällskap. Köpte en tröja & ett par jeans som jag kan ha på julafton.
16.45 gick bussen hem. Hann inte mer än att packa väskan & byta om innan det bar iväg till stan igen fast den här gången med Emma för att gymma & äta pizza.
När vi skulle gymma var vi helt slut & mådde illa eftersom vi precis ätit så det vart inte så jätte mycket träning.. vi åkte hem igen efter 45 min.

Nu sitter jag i soffan & kollar på tv, är så sjukt trött.

/Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback