"When you are in love you can't fall asleep because reality is better than your dreams"

2011-12-29 @ 01:56:10 | Permalink | Allmänt

Hej!

Idag har jag som sagt varit på Kupolen med Anna. Handlade en snygg typ nät tröja, compact powder, en navelpiercing, dag kräm & bytte ett par örhängen jag fick i julklapp. Är rätt nöjd med mina inköp.
Fast nu måste jag bara köpa en "tuptopp" att ha under nät tröjan för jag känner på mig att jag har några riktigt snälla vänner som kommer gå & knäppa upp min bh annars.. ;)

Nu så är jag hos Anna, vi ligger i våra sängar & kollar på film. Vi är värsta sociala ;) Närrå, men tur att jag har min mobil att messa med!

Godnatt allihopa, jag tror jag försöker sova lite istället. Ska upp 08.00 imorgon, varför kan jag berätta då.

/Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback