Aj..

2011-11-10 @ 15:25:30 | Permalink | Allmänt

Hej allihopa.

Kom hem från skolan för en liten stund sen, hade idrott sista lektionen och det var ganska okej faktiskt.. Dock kan jag tyvärr inte säga att jag är kung på basket.. eller jo, men inte på att köra straffar ;)
Har verkligen jätte ont i ryggen och fötterna nu, ingen aning varför.. eller, det kanske var för att vi gick hem idag istället för att cykla och jag får lätt ont i fötterna och ryggen om jag går långt med tung väska.. höhö

Julia kanske kommer hit efter 16.00, vi hade tänkt att troligtvis gå ut och fota lite fina höst bilder (:

Nu tänker jag gå och ta en macka, är egentligen inte hungrig alls men jag åt varken frukost eller lunch så jag borde typ försöka få i mig lite näring .. hehe

/Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback